efter 2perioden

ja nunhar det vart 2perioder spelade och denna perioden var absolut mycket bättre och Leksand gjorde ett mål och det av Pelle Prestberg som gjorde ett riktigt snyggt mål. Eddie Läck blockerade mer och det var ju bra om han kände sig säkrare med det och efter det andra målet av Leksand så såg Leksand grymt mkt starkare ut.
Och Kempe som oftast är lugn var inte så lugn och spelarna fick mer kraft och klacken sjöng för full muggar och det lät riktigt bra ut. Även i denna period jobbade Jens Bergenström och PiEd Bellmare men det gör det alltid de är nog de bästa spelarna. Jonasén är absolut en av mina andra favoriter och alla spelarna vet jag kan om de vill och de är gryma men idag är inte alla lika starka. iallafall inte just nu men kanske i tredje så kanske de andra visar vilja oxå och då menar jag inte att de inte visar vilja nu, jag menar men vilja av alla spelarna så blir det absolut seger för Leksand men Mora är bra de också.
Sedan så har Mora någon spelare Ross nånting, han tappar klubban hela tiden som jag tycker verka lite konstigt att han tappar den hela tiden. menmen det är ju bara bra av Leksand.
Och självklart går mina tankar gå givetvist till Karlberg som ligger hemma med feber och Petter Ullman som är blev skadad efter matchen mot Björklöven då han åkte på en rejäl hjärnskakning så han blir borta i 3veckor var det senaste jag hörde.. STACKARN<3
kramochpuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0